FAQ

Hvis du har spørgsmål vedrørende din ordre eller vores produkter, kan du prøve at finde svar ved at læse vores FAQ nedenfor. Hvis du stadig ikke finder det svar, du leder efter, er du velkommen til at kontakte os på kontakt@uddannet.dk. Vi vil være glade for at hjælpe dig videre.

Det kan være at den er endt spam mappen. Er den der stadig ikke, så skriv gerne til os på kontakt@uddannet.dk

Vi gør vores bedste for at producere, pakke og afsende hurtigst muligt. På nuværende tidspunkt er der imellem 1-3 dages leveringstid. Dog kan der i travle perioder forekomme lidt længere leveringstider, det vil dog stå ved 'kassen' inden købet færdiggøres. Skriv gerne en mail på kontakt@uddannet.dk hvis det er en ordre der haster, vi kan dog ikke garantere at kunne imødekomme forespørgslen i travle perioder.

Vi har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at kunne tilbyde selv-hent af ordrer, dog tilbyder vi fri fragt for køb over 429 kr.

Pengene bliver hævet fra din konto når vi har sendt pakken afsted.

Skulle du modtage et produkt som er beskadiget i transporten eller indeholder mangler fra vores side så tøv ikke med at kontakte os på kontakt@uddannet.dk. Vi sender et nyt produkt med det samme!

Alle træ og akryl produkter bliver skåret på vores lasermaskine og derefter pakket, derfor kan der forekomme en brændt lugt i pakken. Tag produktet ud af indpakningen og lad det lufte ud og så vil lugten aftage.

Vi bruger udsøgt Europæisk egefiner i stærk kvalitet. Da egetræ er et naturprodukt og unikt må der forventes forskelle i struktur fra skilt til skilt. Vores egefiner kommer fra bæredygtig produktion som selvfølgeligt er FSC-Certificeret. Læs mere om certificeringen her www.fsc.org

Akryl kaldes også PLEXIGLAS® i daglig tale. Akryl er et yderst slidestærkt materiale som anvendes til meget krævende opgaver og har en lang holdbarhed. Disse egenskaber har vi valgt at benytte til vores skilte for at sikre at kvaliteten altid er i top. Vi bruger selvfølgelig danske leverandører til alle vores produkter